۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۰۵۴۶۹
نمایندگان مجلس استان در گفت و گو با رسا تأکید کردند؛

خدمات آیت الله موسوی جزایری فراموش نشود | ضرورت همراهی با امام جمعه اهواز

خدمات آیت الله موسوی جزایری فراموش نشود | ضرورت همراهی با امام جمعه اهواز
نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات فراموش نشدنی آیت الله موسوی جزایری بر همراهی با امام جمعه جدید اهواز تأکید کردند.
علی ساری، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: اثرات ماندگار و در خور شأنی از آیت الله موسوی جزایری در استان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به یادگار مانده است و امیدواریم درمسؤولیت جدید نیز همچون گذشته اقدمات و کار‌های بزرگی انجام دهند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به نماینده جدید، ولی فقیه استان گفت: حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد از نیرو‌های انقلابی و ارزشی است که امیدواریم در منصب جدید شاهد خدمات ارزنده شان باشیم و در حد توان یاریگر هستیم.

جواد الباجی، دیگر نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به خدمات ۵۰ ساله آیت الله موسوی جزایری عنوان داشت: تلاش‌ها و خدمات ۵۰ ساله آیت الله موسوی جزایری به استان و نظام اسلامی شایسته تقدیر است و در این باره نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

الباجی بیان داشت: انتخاب حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به نمایندگی ولی فقیه استان را تبریک و عرض می‌نماییم با وی در راستای اعتلای کلمه الله و اهداف مقدس نظام اسلامی و مردم محروم استان همراه هستیم.

سامری، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خوشحالی از انتخاب امام جمعه این شهرستان به نمایندگی ولی فقیه استان خاطرنشان کرد: از تلاش‌های آیت الله موسوی جزایری در زمان نمایندگی ولی فقیه تقدیر و تشکر می‌کنم و به واقع معظم له در این مدت، زحمات بسیاری برای استان کشید که زبان از بیان آن‌ها عاجز است.

سامری اضافه کرد: انتخاب امام جمعه شهر مقاوم و شهیدان به عنوان نماینده ولی فقیه استان خوشحال کننده است و ان شاءالله خداوند به فعالیت هایشان برای اعتلای نظام اسلامی، عزت و کرامت ببخشد.

حجت الاسلام ناصری، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: تشکر و قدردانی از خادمان نظام اسلامی یک ضرورت است و در این باره شخصیت و خدمات آیت الله موسوی جزایری در استان، مبرهن و واضح است در عین حال می‌گوییم که استان به توجهات شان نیاز مبرم دارد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، در کسوت نمایندگی، ولی فقیه استان را تبریک و برای شان خدمت رسانی به محرومان را همچون گذشته از خداوند طلب می‌کنم و یاری گر وی در کمک به محرومان و مستضعفان و تابع اوامرشان هستیم.
 
وی با اشاره به استعفای آیت الله جزایری در منصب نمایندگی ولی فقیه بنا به علل شرعی گفت: وجود معظم له مایه برای استان مایه افتخار است اما همین استعفایشان دال بر علم و تقوا و التزام شان به امور شرعی خواهد بود

ناصر سودانی، نماینده پیشین اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسوت نمایندگی، ولی فقیه بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: با انتخاب نماینده جدید، ولی فقیه وارد فاز جدیدی از فعالیت‌های عبادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی خواهیم بود و قطعا حضور مردم مراسم تودیع و معارفه نماینده، ولی فقیه نشان دهنده ارتباط بیشتر جامعه با مسؤولان در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و آگاهی از منصب، ولی فقیه است. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات